Често задавани въпроси (FAQ)

?
До къде доставяме?

В момента извършваме доставки само в рамките на град София. Работим усилено, за да разширим обхвата на услугите си и да осигурим доставки в цялата страна. 

?
Как доставяме вашата поръчка?

За да гарантираме свежестта и качеството на млечните и пробиотичните ни продукти, всички те се транспортират в контролирана температурна среда. Хладилната верига не се прекъсва през целия процес на доставка, за да получите продуктите си свежи, директно до вашата врата. 

?
Какъв е срокът за доставка?

Ако направите поръчка до 12:00 часа, тя ще бъде доставена на следващия ден. Поръчки, получени след 12:00 часа, ще бъдат доставени в рамките на два работни дни. След завършване на поръчката ще получите потвърждение по имейл с всички необходими данни. 

?
Как можете да направите рекламация?

Ако по някаква причина не сте доволни от поръчката си, свържете се с нашия екип в рамките на 24 часа след получаване на продуктите. Ще разгледаме рекламацията ви в най-кратък срок и ще предложим подходящо решение. 

?
Какви са методите на плащане?

В момента приемаме плащания в брой чрез наложен платеж при доставка. В близко бъдеще ще въведем и опции за електронно плащане, за ваше улесниение 

?
Как да анулирате или отмените поръчката си?

Ако желаете да отмените или промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез телефон или имейл в рамките на същия ден, в който поръчката е направена. Ще обработим заявката ви своевременно. 

?
Има ли минимална стойност на поръчката?

Няма изискване за минимална стойност на поръчката. Можете да поръчате продукти според нуждите си, без ограничения за количество. 

?
Как да се свържете с нас за допълнителна информация?

Можете да се свържете с нашия екип чрез телефон, имейл или формата за контакт на уебсайта ни. Готови сме да ви съдействаме с всякакви въпроси и запитвания. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас